Tiešraides, vebināri un online konferences

Izglīto, iedvesmo un piesaisti klientus.

Esi gatavs pamēģināt tiešraidi savā biznesā?

Tiešsaistē kā klātienē — pasākumi, kas iedvesmo un vieno

Holivuda jau sen ir iemācījusi skatītājiem just līdzi aktieriem caur ekrānu.

Arī tiešsaistes pasākumi var radīt šādu emocionālu pieredzi – stāstu, kurā iesaistās skatītājs.

Mēs specializējamies izglītojošās video tiešraidēs, kas ļauj auditorijai digitālajā vidē sajust saturu tikpat dzīvi kā klātienē.

Tikai ar rūpīgi izplānotu pieeju un kvalitatīvu izpildi iespējams pārvērst Tavas zināšanas par vērtīgu un iedvesmojošu saturu, kas sasniedz un ietekmē cilvēkus.

Latvijā 94% cilvēku izmanto viedos telefonus.

Tu vari aizsniegt ikvienu, jau šodien.

80% darbs tiek paveikts pirms tiešraides sākuma

Tiešraide sastāv no divām pasaulēm!

Svarīgi jau sākumā domāt par studiju un kā to redzēs skatītājs.

1️⃣ Kā skatītāji redzēs tiešraidi?
Tiešraides var skatīties dažādās platformās – Zoom, Teams, YouTube vai citur. Atkarībā no pasākuma vajadzībām skatītāji var:

  • iepriekš reģistrēties,

  • pievienoties no datora,

  • skatīties tiešraidi telefonā,

  • pat klausīties brauciena laikā automašīnā.

Svarīgākais ir padomāt par skatītāja pieredzi – sākot no pirmā klikšķa līdz emocijām, ko viņš sajūt pasākuma laikā. Tieši šajā plānojumā slēpjas tiešraides izdošanās.

2️⃣ Kā iekārtot studiju, lai viss izskatītos perfekti?
Studijas iekārtojums nosaka pirmo iespaidu un skatītāja uzmanību. Katram elementam – moderatoram, viesiem, prezentācijām – ir sava vieta kopējā kompozīcijā.

Lai radītu profesionālu rezultātu, svarīgi nodrošināt:

  • pietiekami daudz vietas moderatoram un viesiem,

  • ērtu vidi talantiem,

  • pārskatāmu zonu tehniskajai komandai,

  • vizuāli tīru fonu un piemērotu apgaismojumu.

Pareizi plānota studija padara tiešraidi ne tikai tehniski kvalitatīvu, bet arī vizuāli pievilcīgu, radot skatītājam patīkamu pieredzi.

Skaties piemēru no Maverick'Con konference 2025

Pareizi izkārtots ekrāns palīdz ne tikai izskatīties profesionāli, bet arī nodot Tavu vēstījumu skaidri un pārliecinoši.

Viss sākas ar vīziju — tā nosaka gan tehnisko risinājumu, gan vizuālo stāstu, kas veido skatītāja pieredzi un noskaņu.

Nesatraucies, mēs ar visu varam palīdzēt!

Cenu kategorijas

Cik maksā tiešraide?

Vienkāršas

no 850eur

Ideāli piemērots nelielām prezentācijām, iekšējiem uzņēmuma pasākumiem vai intervijām.

Vienkāršs, bet profesionāls risinājums, kas nodrošina skaidru attēlu, labu skaņu un iespēju ērti integrēt prezentāciju video.

  • Tiešraide pie mums vai Tavā birojā

  • 1–2 kameras skaidram, profesionālam kadrējumam

  • Prezentācijas integrācija video (skatītāji redz visu vienuviet)

  • Ieraksta pieejamība jau tajā pašā dienā

  • Pamatapgaismojums ērtai un dabīgai sajūtai

  • Mikrofoni runātājiem skaidrai skaņai

  • Līdz 2 stundām kvalitatīvas tiešraides

👉 Vienkārši, droši un profesionāli — ideāli, ja vēlies ātri sasniegt savu auditoriju.

Konferences tipa

no 2500 eur

Kad svarīgi parādīt sevi lielākam skatītāju lokam, šis risinājums paceļ pasākumu nākamajā līmenī.

Mūsu dizaineri un projektu vadītāji palīdzēs radīt plūstošu vizuālo stāstu, tehniskais atbalsts rūpēsies par katru detaļu, bet profesionālais video kļūs par vērtīgu materiālu atkārtotai izmantošanai — gan pilnā garumā, gan īsos “Reels” atskatos.

  • Pilns tehniskais atbalsts pirms un pasākuma laikā

  • Projektu vadītājs un dizainers nodrošina vizuālo kvalitāti un plūsmu

  • Pasākuma integrācija mārketinga procesos (Reels, sociālie tīkli)

  • Profesionāla tiešraide ar vairākām kamerām un prezentācijām

  • Ieraksts atkārtotai izmantošanai (pilns un īsās versijas)

  • Līdz 5 stundām pasākuma pārraides

👉 Risinājums, kas ne tikai dokumentē konferenci, bet arī pārvērš to par ilgtermiņa mārketinga resursu.

unikāli Pielāgota

no 15 000 eur

Šis ir risinājums, ja vēlies, lai pasākums kļūst par neaizmirstamu pieredzi. No idejas līdz pēcapstrādei — mūsu komanda izstrādās personalizētu vizuālo un tehnisko risinājumu, sagatavos dalībniekus un radīs saturu dažādiem formātiem (no pilna garuma video līdz sociālo tīklu klipiem).


👉 Visaptverošs serviss, kas pārvērš Tavas zināšanas un pasākumu par iedvesmojošu stāstu ar maksimālu atdevi.

  • Viss, kas ietilpst iepriekšējās paketēs

  • Konferences sagatavošanas un scenārija darbi

  • Foto un video grafiku veidošana un pielāgošana zīmolam

  • Dalībnieku apmācība, lai visi justos droši kameru priekšā

  • Pilns tehniskais nodrošinājums un komandas atbalsts

  • Pēcapstrāde un montāža vairākos formātos (sociālie tīkli, prezentācijas, arhīvs)

  • Pielāgošana dažādām platformām un auditorijām

👉 Lieliski piemērots, ja vēlies radīt wow efektu un maksimālu atdevi no sava pasākuma.

Visas tiešraides sākas ar sarunu.

Piesakies un pastāsti, kas ir plānots.

Paneļdiskusijas ar moderatoru – no idejas līdz realizācijai

Mēs iesaistāmies jau plānošanas sākumā, palīdzot atrast visus nepieciešamos resursus un nodrošinot profesionālu tehnisko izpildījumu.

Tu vari koncentrēties uz saturu – mēs parūpēsimies par pārējo.

Mums ir plaša pieredze ar uzticamu komandu.

Elastīgi un pielāgoti katrai situācijai.

Tu vari koncentrēties uz saturu – mēs parūpēsimies par pārējo.

Esam filmējuši daudzās Rīgas studijās, kā arī izbraucam pie klientiem viņu telpās.

Kvalitatīvas uzrunas, paneļdiskusijas un prezentācijas

Gan valsts iestādēm, gan uzņēmumiem ir svarīgi regulāri komunicēt ar savu auditoriju izglītojošā un saprotamā veidā.

Mēs iesaistāmies jau projekta sākumā, lai kopīgi izstrādātu vīziju un pārvērstu to skatāmā, profesionālā video formātā.

Svarīgākais – vienmēr domāt par skatītāju.

Tiklīdz auditorija tiek aizmirsta, uzrunas kļūst formālas un zūd to jēga. Mēs palīdzam radīt saturu, kas patiešām sasniedz cilvēkus.

Ivars krampis vanags

"excel Know how"

Parādi sevi profesionāli potentiāliem investoriem

Pārliecinoši PITCHI, jeb investīciju prezentācijas

Uzņēmēja dzīvē investīciju piesaistes brīži ir izšķiroši – un pirmais iespaids var noteikt visu.

Profesionāli sagatavots un vizuāli izcils pitch video ir būtiska priekšrocība konkurencē.

Mēs palīdzam gan sagatavot saturu, gan trenēt uzstāšanos kamerā, gan nodrošinām tehnisko realizāciju.

Tu izskatīsies pārliecinoši, dabiski un atšķirīgi – kamēr citi vēl filmējas tumšā ofisā ar datora kameru.

Zemāk vari apskatīt tiešraides projektus

Ne visu vajag tiešraidē, bet daudz kas kļūst dzīvāks, ja tiek pasniegs reāllaikā

podkāsti

intervijas

Video kursi

Paneļdiskusijas

Apmācības

Pitchi investoriem

Vebināri

Prezentācijas

Ekspertu viedokļi

Gatavoties tiešraidei ir aizraujoši, jo nav pēcapstrādes

📺 Piemēri ar mūsu klientiem

  • Labākais veids, kā pārliecināt kādu – ir parādīt rezultātus.

  • Katrs projekts ir unikāls – un mēs palīdzam atklāt to labākajā gaismā.

"Mini Spotlight"

The Red Jackets tiešraide

no "SAF Tehnika" studijas

"Dzimuši brīvībai" podkāsts

Ghetto Games podkāsts tiešraidē

no Cēsīm

Masaki Nakagawa

"Ar cieņu no Japānas"

Pasaules mazākā skatuve no festivāls LAMPA

Maverick'Con konference 2025

Tiešraides konference klientiem

no Maverick studijas

Lorenzo Pinciroli

Ghetto Games Festivāls

podkāsts no Ventspils

"Pārdošanas meistarklase ar Vigants Lesausks"

tiešraides apmācības

pārdevējiem un vadītājiem. Vada Āris Birze

Kādi darbi ietilpst gatovojieties uz tiešraidi?

Profesionāla tiešraide vai vebinārs sastāv no 4 posmiem ar vairāk nekā 50 uzdevumiem.

Katrs posms ir kritiski svarīgs:

Sagatavošanās nosaka kvalitāti,

Tiešraide prasa tehnisko precizitāti un režiju,

Pēcapstrāde rada vērtību ilgtermiņam,

Pēcanalīze palīdz augt un pārvērst skatītājus klientu kopienā.

Sagatavošanās nosaka kvalitāti:

1. Mērķa un auditorijas definēšana

2. Scenārija / plūsmas izstrāde (agenda, laika plāns, runātāju secība)

3. Runātāju sagatavošana un tehniskā instruktāža

4. Prezentāciju materiālu sagatavošana (slaidi, video, grafikas)

5. Platformas izvēle (Zoom, Teams, StreamYard, OBS, profesionālās straumēšanas sistēmas)

6. Reģistrācijas lapas izveide / ielūgumi dalībniekiem

7. E-pasta kampaņa (atgādinājumi pirms pasākuma)

8. Lokācijas izvēle (studija, birojs vai attālināts formāts)

9. Tehnikas plāns (kameras, mikrofoni, gaismas, mikseri)

10. Testa ieraksts / ģenerālmēģinājums

11. Interneta pieslēguma pārbaude (ātrums, stabilitāte, rezerves risinājums)

12. Autortiesību pārbaude (video, mūzika, vizuālie materiāli)

13. Brendinga elementi sagatavoti (intro, outro, logo, foni)

14. Moderatora sagatavošana (Q&A vadība, laika kontrole)

Sagatavošanās nosaka kvalitāti:

1. Telpas sagatavošana (gaisma, skaņa, fons, brendinga elementi)

2. Tehnikas uzstādīšana (kameras, mikrofoni, skaņas pults, gaismas)

3. Straumes palaišana (Facebook, YouTube, LinkedIn, privāta platforma)

4. Multi-camera režija (ja izmanto vairākas kameras)

5. Skaņas monitorings (balansa un trokšņu kontrole)

6. Gaismas monitorings (ekspozīcija, ēnas, baltā balansa kontrole)

7. Runātāju pieslēgšana un mikrofona pārbaude tiešraidē

8. Prezentāciju un video materiālu pieslēgšana (slidu dalīšana, video ielikšana)

9. Čata un Q&A vadība (moderators uzdod jautājumus, atlasa atbildes)

10. Tiešraides grafikas pārslēgšana (titri, animācijas, logotipi, reklāmas integrācijas)

11. Publikas iesaiste (aptaujas, čata jautājumi, interaktīvie elementi)

12. Tiešraides ieraksts (backup kopijas drošībai)

13. Krīzes vadība (ātri risinām tehniskas problēmas, piemēram, interneta atslēgumu)

Pēcapstrāde rada vērtību ilgtermiņam:

1. Ieraksta saglabāšana un sakārtošana

2. Video montāža (lieko daļu izgriešana, intro/outro pievienošana)

3. Skaņas apstrāde (EQ, trokšņu samazināšana, skaļuma balanss)

4. Subtitru pievienošana (latviešu vai angļu valodā)

5. Grafikas un vizuālās identitātes integrācija (logo, sponsoru pieminējumi)

6. Klipu izgriešana sociālajiem tīkliem (īsās versijas – Instagram, TikTok, LinkedIn)

7. Prezentāciju materiālu un ieraksta sagatavošana dalībniekiem (download linki, PDF, slaidi)

8. Failu arhivēšana un rezerves kopiju sagatavošana

9. SEO optimizācija (nosaukums, apraksts, tagi, transkripcija)

10. Publicēšana dažādās platformās (YouTube, Vimeo, mājaslapa)

Pēcanalīze palīdz augt un pārvērst skatītājus klientu kopienā:

1. Auditorijas analīze (skatījumi, pieslēgšanās ilgums, jautājumu skaits)

2. Reģistrācijas un dalībnieku statistika (cik pieslēdzās, cik palika līdz beigām)

3. Atgriezeniskās saites vākšana (aptauja, čata komentāri)

4. KPI analīze (abonementi, leads, pārdošanas rādītāji, engagement)

5. Dalībnieku pateicības e-pasts ar ieraksta linku

6. Sociālo tīklu kampaņas ar izgrieztiem klipiem

7. Sponsoru un partneru atskaites (statistika, vizuālie piemēri)

8. Uzlabojumu plāns nākamajām tiešraidēm (kas strādāja, kas jāmaina)

Apjukums par šo domājot?

Piesakies uz konsultāciju un radīsim skaidrību kopā.

Kontakti

Jura Alunāna iela 2, Riga LV-1010