Dažādi eksperti un organizācijas izvēlas ar video digitalizēt savu pieredzi un uzrunāt klientus online viņu telefonos.
Dažādi eksperti un organizācijas izvēlas ar video digitalizēt savu pieredzi un uzrunāt klientus online viņu telefonos.
Tev nav jābūt soc. tīklos, ja nevēlies, lai Tevi atrod.
Taču mēs palīdzam Tev sarunāties ar izglītojošu video saturu.
Visi video veic vienu no šīm funkcijām:
1.Izglīto
2. Izklaidē
3. Palīdz pieņemt lēmumu.
Eksperts ir cilvēks, kuru iesaka citi cilvēki. Ja Tavu pakalpojumu jau citi iesaka un vēlies papildus attīstīt savu biznesu - tad ir laiks jaunai stratēģijai kā aizniegt vairāk klientu.
Cik skaitās daudz sekotāji? Iedomājies, ka uzstājies 1000 cilvēku auditorijas priekšā!
Digitālās konferences, tiešraides un vebināri ir kā vairāki zaķi ar vienu šāvienu.
1.Vari izglītot cilvēkus, lai kļūstot par labākiem klientiem;
2.Izklaidēt esošos, lai pērk vairāk un biežāk;
3.Tirgot dalības maksas, lai mārketings pats atmaksājas;
4.Attīstīt zīmolu;
5.Veidot uzticamas attiecības ar klientiem.
Ja mežā nokrīt koks un neviens to nedzird, vai koks tiešām nokrita?
Ja Tu radi lielisku produktu un neviens viņu neredz: "Vai viņš tiešām eksistē?"
Mūsdienās izaicinājums ir panākt, ka īstie cilvēki redz Tavu klientu tieši tad, kad viņiem to vajag. Taču, ja Tev ir skaidrojoši un produktu video, tas palīdz viņiem pieņemt vieglāk lēmumus pirkt no Tevis.
Vai man ir jābūt pieredzei video jomā?
Nē, bet tā palīdz, ja runa ir par steidzamiem projektiem. Protams, mēs palīdzam visu nepieciešamo izprast, sastādīt plānus un izskaidrojam svarīgākos uzdevumus. Iepriekšēja pieredze nav nepieciešama.
Man bail uzstāties kameras priekšā.
Tas ir labi, jo norāda uz to, ka esi cilvēks un Tev rūp rezultāts. Lielākai daļai ir bailes no uzstāšanās un runāšanas kamerā. Mēs būsim kopā ar Tevi no sākuma līdz beigām un palīdzēsim visos izaicinājumos pa ceļam. Ir dabiski baidīties un turpināt rīkoties.
Kas man vēl ir jāzin?
Viss vienmēr sākas ar sarunu un izprotam galvenos mērķus. Pēc tam seko piedāvājums no mūsu puses, veicam uzlabojumus sākuma plānā un tikai tad ķeramies klāt pie materiālu radīšanas. Mēdzam arī pēc tam pārraudzīt publicēšanas procesus, mārketinga un pārdošanas rezultātus.
Sākumā ir jādefinē Tavs mērķis, ko vēlies sasniegt ar video. Tikai pēc tam var izveidot piedāvājumu saistībā ar konkrētu mērķi un kā ar video būtu iespējams to sasniegt. Projekti mēdz būt no 500-50'000eur griezumā.
Kad es redzēšu savus rezultātus soc.medijos?
Atkarīgs no video satura, bet reklāmas rullīšiem rezultātam ir jāparādas 72stundu laikā, bet ja runājam par eksperta video, kuros izglīto cilvēkus, tad iesakam plānot 18-24 mēneša griezumā. Paiet laiks, līdz klienti Tevi pamanīs un sāks Tev uzticēties.
Vai man video teksts jāiemācas no galvas?
Nē, taču daži tā cenšas. Ir cilvēki, kuriem ir iespējams iemācīties tekstus no galvas un tos arī dabiski pasniegt, bet lielāka daļa cilvēki vai nu runā "no sirds" vai izmantojam špikermašīnu - tāpat kā televīzijā, kad moderators lasa tekstu.
Kas labāk: tiešraide vai ieraksts?
Tiešraides piepraisa vairāk sagatavoties pirms tam, bet ieraksti pieprasa ilgāku pēcapstrādi.
Ja mēs runājam par jau esošas lielākas auditorijas uzrunāšanu un tiešo pārdošanu, tad labāk tiešraide.
Bet ja mērķis ir piesaistīt jaunu auditoriju un gatavot nopulētus video mārketingam, tad iespējams labāk ierakstīt un pēc tam apstrādāt video.
500'000+ skatījumi Latvijā
Izglītojošs video LatRaps biedriem
Informatīvs video mājaslapai
un soc.tīkliem